Plugghäst!

Jag har lov den är veckan vilket man kan tycka borde innebära att jag latar mig. Men istället så pluggar jag mer än jag gör i vanliga fall, jag ju tyckas en aning bakvänt! Men jag pluggar bara ett ämne den här veckan och jag försöker göra bort sådant jag borde ha gjort för länge sedan. Förhoppnings vis blir jag klar med det den här veckan och då hoppas jag på att allt kommer att flyta på lite bättre.

Hade sjukt konstiga drömmar i natt, men kan inte komma ihåg dom längre. Jag vet bara att det var grymt jobbigt att kliva upp och gå ut med hunden idag. Helst hade jag velat stanna i sängen ett par timmar till och mysa med C. Men man kan ju inte få allt. Snart är det i alla fall helg så då kanske vi får mysa lite i sängen.

I ärlighetens namn har jag inte alls något vettigt att säga. Tror att jag ska sätta mig och kolla runt på lite frisyrer istället. Ska nämligen klippa mig imorgon och jag känner att lite förnyelse skulle vara roligt så jag ska leta efter lite inspiration!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Annars kan du göra en britney å raka allt!

2010-04-07 @ 14:38:40
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0