Nedräkning 1 timma och 5 minuter

Som jag skrev igår så försökte jag leta efter lite inspiration på nätet till min hårklippning. Det gick dock inget vidare och jag lyckades inte alls bestämma mig för vad jag ska göra med mitt hår. Så igår kväll när vi gick och la oss så frågade jag C vad hon tyckte att jag skulle göra. C var dock väldigt diplomatiskt, en aning för diplomatisk om du frågar mig, och sa att jag skulle göra det som känns bäst.

Det var inte det mest hjälpsamma svaret då jag inte kan bestämma mig. Så det slutade med att jag blev en aning grinig på C och tyckte att hon gott kunde hjälpa till lite bättre än så. Det enda jag vill är att hon ska tycka att jag ser fin ut i håret och så klart att jag själv är nöjd. Självklart så svarade hon att jag kommer att se fin ut hur som helst, men det var inte riktigt det svaret jag letade efter. Men även om jag nu blev lite grinig så älskar jag henne i alla fall, puss på dig älskling!

Hur som helst så har jag fortfarande inte lyckats bestämma mig för hur jag ska klippa mig. Känner mig verkligen less på mitt hur just nu och känner att något nyss skulle vara roligt. Men samtidigt är jag super feg och vågar inte göra något allt för drastiskt! Så jag har en känsla av att det kommer att sluta med det vanliga, delvis att klippa av lite längd och sen bara klippa upp det. Det är väl visserligen inget fel med det, men då sitter jag i alla fall där med samma frisyr som tidigare, lite tråkigt!

Kanske blir det att färga det, men kan inte bestämma mig för om jag ska göra det mörkt igen eller om jag ska försöka mig på att få det lite ljusare. Suck, en timma kvar nu och jag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska göra. Jag är dessutom trött eftersom jag sov dåligt vilket helt berodde på att jag blev en grinig kärring och surade precis innan vi somnade. Jag återkommer kanske senare idag och talar om hur det blev med håret, om det nu blir något alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0