Mens-Monster

Efter min morgon promenad med hunden idag förvandlades jag till ett Mens-Monster. En aning surt då jag var på helt andra tankar efter min promenad! Istället har jag nu svinigt ont i magen och fryser som en gris, vad jag hade planerat först hade varit mycket trevligare! Jag funderar nu allvarligt på att lägga mig i soffan med en filt, se på lite tv och kanske till och med sova lite. Tror dessutom att jag skulle behöva lite värktabletter.

Jag och C har i alla fall försökt göra lite planer för helgen och om min mensvärk avtar bara det minsta så ska vi ta med oss cyklarna till macken och pumpa däcken. Sen har vi tänkt försöka oss på en cykeltur med hunden. Jag har dessutom varit ett mycket snällt barnbarn och köpt ett påskägg till min farmor. Så jag ska försöka hinna med att hälsa på henne också. Men hur mycket som hinns med idag beror på hur jag känner mig.



Imorgon har vi planerat att åka till stugan över dagen, det vill säga om vädret är bra så att vi faktiskt kan vara ute. Annars är det lika bra att stanna hemma, lägga sig i soffan och slå på en bra film.

Nu ska jag se om jag kan locka med mig C till soffan där jag tänker äta mängder med choklad och tycka lite synd om mig själv. För övrigt så önskar jag en glad påsk och jag återkommer efter helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0