Jag kunde inte hålla mig

Igår kväll var jag grymt peppad på att färga håret och jag kunde därför inte vänta enda tills idag med att göra det. Så vid halv nio tiden igår fick jag C att färga håret på mig. Jag satt med spänning och väntade på att se resultatet då jag förväntade mig en ganska så drastisk förändring.

Dessvärre blev det faktiskt ingen större förändring och jag är därför mer ljusbrun än blond. Vilket visserligen duger bra det också och det blev en fin färg. Men jag hade ändå hoppats på att jag skulle bli lite mer blond, men man kan väl inte få allt. För att försöka bli lite mer blond har jag bestämt mig för att göra lite slingor om ett par veckor, blir väl rättare sagt i slutet av den här månaden eller i början av nästa då jag fått lite pengar.

Idag har jag förövrigt ingen ork till något alls och jag är tacksam över att det är helg. Vill helst krypa ner under täcket och sova ett par timmar. Vädret här är dimmigt och regnigt, inge roligt alls. Om ett tag blir det nog att göra lite lunch, krypa upp i soffan och sen kolla på tv resten av dagen.

Som ni kanske förstår så tar jag helg nu och återkommer på måndag om tiden finns, har en hel del skolarbete att ta tag i. Trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0