Inga större komplikationer

Både jag och C överlevde shopping turen till Ica Maxi. Det var inte allt för mycket folk även om parkeringen vittnade om annat! Dessutom var vi mer organiserade än vanligt och behövde inte så mycket, vilket resulterade i att vi kom ut från affären efter en halvtimma. Skönt att ha gjort bort det och nu väntar vi på att köttfärsen ska tina.

Var lite trög imorse och i stort sett hela dagen och glömde därför bort att ta ut köttfärs ut frysen. Men nu ligger den i alla fall i ett vattenbad och har gjort det ett par timmar, så förhoppningsvis kan vi äta snart! På menyn idag står i alla fall tortillas för min del och tacos för C's del. Jag har redan förberett allt så det enda som behövs göras är att steka köttfärsen. Magen kurrar som bara den och jag har tänkt äta tills jag spricker!

 

Jag tackar för den här veckan och lovar att försöka uppdatera lite mer nästa vecka. Skolan borde vara lite lugnare då så det ska finnas lite mer tid över till bloggen. Tills dess önskar jag alla en trevlig helg med massor av solsken (Om nu inte askan från Island gömmer solen!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0