I landet lagom

Idag ligger jag och C utslagna i soffan, följden av en riktigt trevlig lördagkväll. Jag mår ganska så bra medan C mår desto värre. kvällen var mycket trevlig även fastän mamma och hennes karl inte följde med ut. Eftersom dom inte följde med gick vi på Pipes istället, mycket trevlig pub.
Det blev lagomt många öl, vilket jag tror är första gången på länge. Annars brukar det alltid bli en eller två öl för mycket. Men igår lyckades vi lite bättre, vi lyckades dessutom med att inte ha allt för korkade fylle-samtal! Under våran utekväll satt vi också och spanade efter ett heterosexuellt par som vi tänkte behandla precis som vi ofta blir behandlade.
Det vill säga att tala om för dom hur glada vi är för deras skull och hur söta dom är. Sedan dessutom röra vid dom och krama dom utan någon som helst anledning. Dessvärre hittade vi dock inget lämpligt par, så vi sparar det till nästa gång vi går ut. Kvällen avslutade vi med den bästa hamburgaren någonsin på Max!
Ikväll känner jag för att fläska i mig en pizza med sjukt mycket pizzasallad till, vi får se om jag kan övertala C att äta pizza. Det torde inte vara allt för svårt på en söndag då hon är bakis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0