I den hela tvättstugas namn

Onsdag idag, det innebär att det är tvättstuga här hemma. Idag är det jag som sköter tvätten, oftast brukar vi dock hjälpas åt. Men jag har lite att göra i skolan just nu och har därför lite tråkigt. Så då sköter jag tvätten själv.

Idag känner jag mig totalt omotiverad till det mesta och vill bara dra täcket över huvudet. Känner att jag inte riktigt orkar tänka på vissa saker längre. Dessvärre kan jag tyvärr inte riktigt stänga av huvudet heller, men som C sa till mig tidigare idag så kommer det att lösa sig.

Igår hade jag en bra bloggidé men den tycks ha försvunnit idag, så dessvärre har jag ingenting roligt att säga. Återkommer när jag kommit på vad det var jag tänkte skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0