Hjärnsläpp!

Skrev prov idag i en av mina kurser, förutom ett mycket irriterande hjärnsläpp så tror jag att det gick bra. Fattar dock inte hur jag bara kunde få hjärnsläpp så där. Kom inte på saker som jag har gjort 100 gånger och som varit på alla prov. Trodde att det satt i ryggmärgen, men jag hade uppenbarligen fel! Godkänt blir det nog i alla fall, men jag hade hoppats på högre betyg än så.

När jag kom hem från skolan hade jag lust att baka bröd. Har ingen aning om vars det kom ifrån men tänkte att "gud vad gott med hembakat bröd". Dessvärre hade vi ingen jäst hemma och då jag var hungrig prioriterade jag att äta lunch istället för att fara på affären. Efter lunchen hade jag inte längre lust eller ork att fara på affären, så det blev inget brödbak! Får väl ta det en annan dag då jag orkar handla jäst.

 

Jag och C ska kanske fara förbi mamma ikväll. Hon sms:ade nämligen igår då hon höll på att rensa ut en massa saker hemma. Det hela resulterade i alla fall i att jag och C ska få en gammal symaskin, den är typ nästan antik men fungerar, dessutom ska vi få ett elektriskt fotbad. Fotbadet har jag tänkt inviga så fort jag får chansen, har alltid velat ha ett men alltid varit för snål. Vi har dessutom tänkt låna Luftslottet som sprängdes.

Vi har sett Millenium serien på tv, men missade det i lördags då vi var på krogen. Sen glömde vi totalt bort att det var repris igår. Det är visserligen repris på fredag igen, men då ska vi fira valborg med mamma och vi lär knappast se på tv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0