Fast i gamla spår

Jag har nu varit hos frissan och klippt mig och C har även hon klippt sig. Medan C fick håret klippt satt och och kikade i lite tidningar och kataloger för att se om jag kunde hitta någon frisyr som föll mig i smaken. Hittade två stycken som var rätt så fina men i sista sekund så bangade jag ur och körde på det gamla vanliga!

Så dessvärre har jag samma frisyr som innan även fast det så klart är nyklippt och ganska så mycket kortare. Jag blev i alla fall nöjd med klippningen även om jag fortfarande skulle vilja prova på en annan frisyr, men det får väl helt enkelt bli nästa gång?

Efter som jag har bestämt mig för att förändra nåt med håret i alla fall så har jag varit ute och köpt hårfärg! For iväg på Maxi efter jag släppt av C hemma så hon kunde gå tillbaka till jobbet. Det stod i valet och kvalet mellan en mörkbrun och en blond färg och efter många om och men så bestämde jag mig i alla fall. Jag ska för första gången någonsin bli blond! Känner mig en aning nervös om jag ska vara ärlig, men som C sa så är både min mamma och min syster blonda och dom passar i det så varför skulle inte jag?

Imorgon blir det i alla fall att färga håret, har ingen ork till det idag. Idag vill jag bara lägga mig i soffan och se på tv och göra ingenting. Men dessvärre så måste jag ut med hunden när jag är klar med det här inlägget. Hon är ett riktigt busmonster just nu. Igår kväll fann vi henne i vårat sovrum under sängen! Hon får inte ens vara där inne, så då fick hon lite skäll. Tidigare idag fann jag henne i badrummet, två gånger! Och där inne får hon inte heller vara, så det återstår väl att se hur väl hon uppför sig på promenaden.

Det här blir nog mitt sista inlägg som brunett, imorgon är jag förhoppningsvis blond om nu ingenting går snett och jag blir grön eller orange hårig istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0