Ett litet misstag

Upptäckte nyss att jag visst aldrig publicerade inlägget med receptet igår. Måste ha klickat fel och sparat istället för att publicerat. Men nu är inlägget i alla fall publicerat.

Imorse när jag klev upp för att gå ut med hunden upptäckte jag att det snöat! Någon måtta får det väl ändå vara nu, det har snöat sjukt mycket den här vintern och nu tycker jag att det räcker. Dessutom var det svinigt kallt och grått ute, men det är väl typiskt för valborg. Jag tog i alla fall med mig hunden på en cykeltur, det var lite kallt men efter att ha cyklat en stund fick man upp värmen.

Hunden ligger nu utslagen i sin säng, tror att hon är lite trött efter igår. Jag och C bestämde oss nämligen för att äta middag ute, och då menar jag inte på restaurang. Utan vi tog med oss en burk Bullens pilsnerkorv, lite korvbröd och varmchoklad och sen satte vi oss på cyklarna och cyklade iväg till grillplatsen. Hunden fick naturligtvis följa med! Så vi satt utomhus igår och åt middag och drack choklad, hur mysigt som helst. Även om jag personligen önskat att vädret varit en aning bättre!



Något som var lite mindre lyckat var att hunden började brinna! Ja inte som en fackla eller nåt, men hon har lite svårt att fatta att hon inte ska stå så nära elden och en av gångerna hon försökte krypa in i elden så flög det lite glöd som landade på hennes öra. Väl där började det pyra och lukta bränt hår! Som tur var så var det bara pälsen som blev svedd, idag syns det inte ens. Men det var ingen rolig syn att se hunden brinna!

Hmm, hade egentligen inte tänkt uppdatera något idag, men verkar som att det blev så ändå! Jag önskar er åter igen en trevlig valborg och jag återkommer efter helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0