En homosexuell prinsessa?

Känner mig en aning mer motiverad nu och det känns som att det faktiskt kommer att lösa sig. Sedan sist har jag hunnit med att göra klart ett skolarbete, vara ute med hunden på en promenad samt leka lite med hunden utomhus, duschat och förberett maten.

Om ca 45 minuter kommer C hem från skolan och då ska vi äta. På menyn idag står det Teriyaki biff med ris, min och C's favorit rätt. Tänkte att jag skulle dela med mig av receptet imorgon, ska även försöka få lite bilder på hur det ska se ut.

Igår natt låg jag och funderade på vad kungahuset skulle säga om kronprinsessan Victoria gick ut och sa att hon är lesbisk. Och hur skulle det bli om hon och hennes partner skulle skaffa barn, skulle det barnet få rätt till tronen?

Nu kom visst C hem tidigare än planerat, så nu ska vi gå och laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0