En händig kvinna

Ja, inte bara en utan två händiga kvinnor finns det i detta hushållet! Idag har vi nämligen bytt däck på bilen, egentligen inte speciellt svårt men måste erkänna att bultarna satt som satan idag och vi fick rent av hoppa på fälgkorset för att få lös dom! Efter en timma hade vi i alla fall bytt alla fyra däck, inte helt fy skam!

Efter att ha bytt däck på bilen for vi hem och gjorde en lite matsäck, satte oss på cyklarna och cyklade iväg till en grillplats. Med oss hade vi naturligtvis hunden som tyckte att det var superkul! Hon har, hunden alltså, fått en ny sele som vi bara använder när vi cyklar, superfin är den, svart med fleexefoder.

Nu har vi båda två kraschat framför varsin dator, känner att jag borde gå och plocka undan i köket, men benen vill inte riktigt lyda! Borde dessutom också fundera på vad det blir till middag, men jag har ingen lust med det heller. Jag är däremot peppad på att färga håret, igen, efter maten. Ska försöka mig på att bli lite blondare så att man faktiskt kan se någon skillnad. Köpte hårfärg på Kicks igår när jag var på stan med en kompis. Håll tummarna för att resultatet blir bättre den här gången!

Allt som allt har jag och C haft en supertrevlig helg där vi faktiskt har hunnit med en hel del. Plus i kanten att fotbollen dessutom var inställd eftersom det franska laget inte kunde ta sig hit! Dessvärre innebär det att jag måste gå någon annan gång istället, men den dagen den sorgen!

Nu ska jag ta mig i kragen och gå och städa undan i köket, sen sätta mig i soffan och äta lite choklad! Har ni provat den nya Marabou chokladen med chili och passionsfrukt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0