Sitter och väntar

Jag vaknade tidigt idag, klockan åtta var jag klarvaken och kände mig halvt om halvt tvingad att gå upp då kvartersvärden någon gång under dagen ska komma och kolla på toan. Jag tänker att kliver jag inte upp nu så kommer han när som helst och då vill jag inte ligga kvar i sängen.

Så istället kravlade jag mig upp och gick på en promenad med hunden. Som förövrigt skötte sig bra förutom att hon försökte äta en servett, usch! Nu sitter vi hemma och har inte så mycket att göra, jag skulle vilja duscha men jag vet som sagt inte när kvartersvärden behagar att komma. Förmodligen så kommer han inte att komma förrän i eftermiddag om än alls idag eftersom jag sitter och väntar.

Men om jag skulle gå och duscha nu så skulle det garanterat plinga på dörren. Och eftersom dom får gå in med huvudnyckel så skulle jag väl inte ens hinna ut ur duschen innan han är inne. Det känns som något jag helst vill undvika, dessutom skulle hunden knappast bli glad!

Kommentarer
Postat av: Isa

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 18:46:35
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0