Det närmar sig

Nu börjar det närma sig den stora flytten även om ingenting är bestämt än. Men det börjar definitivt att närma sig! Idag har jag skickat ut åtta stycken anbudsbegäran till flyttfirmor så att vi ska få se vad det kommer att kosta att flytta! Har även skickat ut en anbudsbegäran till ett företag som transporterar djur. För numera får man inte ta med hunden på SAS när man ska flyga till Storbritannien.

Skickade en anbudsbegäran till det här företaget tidigare, men då fick jag inget svar! Så nu hoppas jag att jag i alla fall får ett svar. Ser fram emot att få anbuden från flyttfirmorna också, det kommer att ge oss en bra ide om hur mycket pengar vi behöver och kommer att göra så att vi kan planera lite mer.

Nu ska jag strax ge mig iväg på Work Shop på Lernia, får se om det är mer givande idag än vad det brukar vara. Jag hyser dock inga större förväntningar. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0