Slut på det roliga!

Så var födelsedagen över och det är numera ett faktum att man faktiskt är ett år äldre, dock känner jag mig inget klokare! Jag hade i alla fall en supertrevlig födelsedag och jag blev ordentligt bortskämd. Började dagen med paket i sängen från C. Fick en fotoram från Mia's Lustgård och en receptbok med chokladrecept!

Sedan så pysslade vi på en stund här hemma innan vi åkte ner på stan och gick på Eastern Palace för att äta lunch. Åt sjukt mycket och tror aldrig att jag varit så mätt i hela mitt liv. Blev en kort promenad på stan efter lunch också, var in på H&M en sväng och köpte en ny ögonfransböjare.

Efter lunch åkte vi hem och tog det lugnt innan det var dags för familjen att komma först. Bror och hans "flickvän" dök upp först och strax efter dom dök mamma, syster, mormor, morfar och morfars flickvän upp. Fick mig ett par vinterskor (som jag valt själv) och sedan fick jag också en extern hårddisk på 1T. Lär ju räcka ett tag framöver!

Fikat var mycket gott och vi hade en riktigt trevlig fika stund. Kvällen avslutade vi sedan med att se Harry Potter & The Philosopher's Stone. Vi har bestämt oss för att se alla Harry Potter filmerna innan det är dags att gå och se den nya som har premiär den 19 november


Kommentarer
Postat av: Natalina

det lät som en härlig födelsedag :)

2010-10-23 @ 00:26:26
URL: http://natalina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0