Saknar inspiration

Sitter här vid datorn och gör absolut ingenting vettigt alls. Var ute en sväng med hunden tidigare, dock promenerade vi bara till affären då jag var tvungen att handla lite till middagen. Saknade verkligen inspiration idag och därför blir det bullens pilsnerkorv till middag, knappast lyxigt! Dessutom så glömde jag att köpa rostad lök när jag var och handlade!

Idag var jag och C en sväng hos farmor och hälsade på. Fick fika och surrade lite, alltid kul att träffa farmor. Även fastän det på något sätt är lite vemodigt. Kanske beror det på att jag gärna vill förneka det faktum att vi alla blir äldre och att det inte länge är samma farmor som fanns när jag var liten. Samtidigt så vill man så klart göra det mesta av saken medan man kan.

Jag tittade precis ut genom fönstret och himlen är alldeles rosa och lila, superhäftigt. Det är sådana här gånger jag önskar att jag hade en bättre kamera så att man kunde fota lite. Någon gång när jag känner mig rik ska jag köpa mig en bra kamera, men tillsvidare får den gamla helt enkelt duga!

Kommentarer
Postat av: Natalina

tack för tipset, vi ska verkligen försöka iaf :) hoppas allt är bra med dig!

2010-10-11 @ 22:32:44
URL: http://www.natalina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0