Så det kan gå!

Igår var några vänner här och åt middag med oss. C lagade enchiladas, som precis som vanligt var mycket goda! Jag hade varit på bolaget och köpt vin som vi drack till maten, blev även ett par glas efter maten! Då det var rödvin så fick jag så klart en dunkande huvudvärk och blev riktigt trött!

Vid elva tiden tyckte dom andra att det var en bra idé att gå ut och leka i snön. Men jag kände att med huvudvärk var det ingen höjdare. Så medan dom andra gick ut i snön så gick jag och la mig! Gjorde ett tappert försök att se en film på Voddler, men huvudet ville verkligen inte vara med.

Upptäckte imorse att huvudvärken fortfarande var kvar! Tog en promenad med hunden i hopp om att den friska luften skulle hjälpa mig att må lite bättre, men det blev ingen skillnad. En dusch hjälpte inte heller, så därför har större delen av dagen spenderats i soffan. Tittade på Guldkompassen medan vi åt lunch, nu om en timma ska vi se Juno och efter det blir det nog sängen.

Imorgon ska vi gå ut och äta med pappa och hans sambo, dessutom ska även farmor följa med vilket blir trevligt. Vi ska gå på Eurasia, får väl se vad det blir för mumsigt till middag!


Kommentarer
Postat av: Natalina

sådär blir jag också på rödvin :(

2010-10-24 @ 00:29:08
URL: http://natalina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0