Myshelg!

Vi har haft en supermysig helg, en sådan där helg som man aldrig vill ska ta slut! I fredags blev vi som sagt bjudna på bio. Filmen var helt okej, många överraskningsmoment då man hoppade till. Förutom det så tyckte jag inte att den var superläskig, det var dock hur kul som helst att höra hela salongen skrika.



Lördagen spenderade vi i soffan där vi började titta på andra säsongen av L Word, tycker att det är en superbra serie. Vi hann med att titta på hela sex avsnitt, dessvärre är det bara 13 avsnitt i säsongen så vi har sett nästan hälften. Vi åt dessutom en supergod middag, fläskfilé i hemmagjord rödvinsmarinad med potatisgratäng, sallad och ett glas vin. Vi tog också en promenad tillsammans och lekte med hunden lite.

Idag tog vi sovmorgon, jag hade dessutom totalt missat att man skulle ställa om klockan! Så sovmorgonen blev väl kanske inte riktigt så lång som vi först trott! Dagen fortsatte sedan med frukost i soffan där vi kikade på Bolt, jag stickade även färdigt det jag hållit på med sedan i onsdags.



Nu har vi precis kommit hem från en tur på Ica Maxi, kan lova att det var hyffsat svårt att inte köpa godis då det var billigt. Istället för godis blev det morötter, gurka och pistagenötter! C har precis gått ut med hunden en sväng, när hon kommer tillbaka ska vi laga pizza.

Ikväll blir det antingen att se på skräckfilm med några vänner eller så blir det att se Gossip Girl, Brothers & Sisters och sedan förmodligen med L Word. På tal om L Word så kan man i Storbritannien köpa ett box set med L Word sägong 1-6 för endast £60, delvis typ 600 kronor, sjukt billigt! Om jag hade varit rikare hade jag redan beställt hem det då frakten till Sverige bara kostade £1!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0