Måndag igen

Känner mig lite seg så här på måndag förmiddag, men det är väl så det oftast är. Blev en liten sovmorgon då jag inte orkade kliva upp ur sängen förrän klockan 10.30. I vanliga fall är jag uppe före klockan 10, det är som att jag har en inbyggd alarmklocka. Började dagen med en promenad med hunden som var ovanligt lugn, ibland blir man förvånad! Kanske finns det hopp om att hon en dag blir lugn! Jag hoppas på det i alla fall.

Har precis klivit ur duschen och ska surfa runt och läsa lite bloggar och kolla email innan jag ska dra med mig C och titta på skor. Är i desperat behov av ett par nya vinterskor och mamma har lovat att ge mig ett par då jag fyller år, så nu måste jag hitta ett par! Kommer säkert inte att hitta några då det alltid är så då man ska hitta något!

Jag tycker förövrigt att alla ska stödja rosa bandet. Om ni precis som jag vill ha ett rosa band i det högra hörnet av er blogg så kan man få det genom att följa instruktionerna på denna sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0