Lapphandskar

Blev något förvånad när jag imorse kröp ur sängen för att gå ut med hunden och upptäckte att det snöade lapphandskar! Dessutom var marken alldeles vit, känns lite väl tidigt för snö, men vad gör man? Var så klart tvungen att väcka C då jag vet hur mycket hon gillar snö och det är ju trots allt något speciellt med den första snön.

Blev en kort promenad med hunden, hon verkade dock inte bry sig allt för mycket. Hon var mest upptagen med att hoppa runt och försöka fånga snöflingor i munnen, såg rätt så kul ut! Då alla vinterkläder hänger undangömda så var jag ute i bara en fleecejacka och var därför relativt blöt då jag kom hem igen!

Nu en riktigt varm dusch senare är jag glad att vi var och storhandlade igår, för jag har då verkligen ingen lust att ge mig ut i det här vädret med sommardäck. Dessutom är det som att folk av någon anledning blir idioter när den första snön faller.

Så här såg det ut på min promenad i morse

Kommentarer
Postat av: Natalina

herregud, snö redan? :o vad har ni för vovve? :)

2010-10-14 @ 20:11:22
URL: http://www.natalina.se
Postat av: Sandra

Hejsan! Jättebra blogg:) Hade varit kul att veta vem du är eftersom att jag själv bor i Umeå, men jag respekterar självklart att du vill vara anonym:)

2010-10-17 @ 01:52:13
URL: http://bromster.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0