Inte kul!

Snart slut på den här dagen, eller ja det är väl ett bra tag kvar innan dagen är slut. Men snart är det dags för middag och efter det är det tv-tittande som gäller och då brukar tiden alltid gå fort! Ikväll är det så klart Grey's Anatomy som gäller, helt klart bästa serien på tv just nu!

Det har varit en lugn och ganska så tråkigt dag här hemma! Vi har haft tvättstuga sedan klockan 12 och den blev precis färdig. Så nu har vi rena och fräscha kläder! Jag har även varit ute en sväng med bilen då det faktiskt blev varmare fram mot eftermiddagen. Var och tankade så att jag kan ta mig till jobbcoachen på Lernia imorgon. Var även in på obs en sväng där jag köpte garn, mjölk och juice.
Köpte vitt och lila garn, så nu kan jag sticka igen! Stickade en halsduk till C för några veckor sedan och tyckte att det var riktigt roligt, så därför har jag bestämt mig för att sticka en till, eller kanske två till, vi får se! Hur har eran dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0