Idag är en sådan dag

Idag är det rusktigt grått och kallt ute, riktigt höstväder i mina ögon. Då vill jag helst krypa ner i soffan under en varm filt, dricka en kopp varmchoklad och se på Hitta Nemo. Kanske är det precis det jag ska göra, har väl egentligen ingeting bättre för mig.

Borde åka till affären och handla lite så att jag kan baka inför kalaset på torsdag. Men då måste jag gå ut i det trista vädret och jag vill verkligen inte. Längtar efter att snön ska komma ordentligt, det är så mycket finare då det är vitt ute, det blir så fräscht ute med snö! Dessutom gillar jag hur det knarrar under skorna när man är ute och går.

På tal om skor så hittade jag faktiskt ett par skor när jag var ute och letade igår. Hittade faktiskt ganska många par, men fastnade tillslut för ett par som var ruskigt sköna att gå i. Tänkte att det är ju ändå det viktigaste då jag är ute och går med hunden en hel del. Dom är så klart varmfodrade och dessutom vattentäta, helt perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0