Ännu en brand!

Imorse blev jag väckt av mamma som först skickade sms och sedan ringde hon. Tog mig dock inte upp för att svara på nåt av dom! Låg i sängen och försökte somna om då jag känner hur det luktar rök! Börjar smått fundera på vad det är som luktar och bestämmer mig tillsist för att gå upp och kolla så att det inte kommer från våran lägenhet och brandvarnarna slutat fungera.

Tack och lov var det inte i vårat hus som det brann, men dock i grannhuset. Mammas var så klart orolig för att det var hos oss det brann så skickade iväg ett sms och talade om att vi mådde bra. Fem minuter senare skickade pappa sms för att kolla så att det inte var hos oss!

Det är trejde gången på 1 år som det brinner här i närheten, fyra om man räknar branden som skedde vid mordet. Lite så där små läskigt tycker jag, speciellt då dom andra bränderna varit anlagda, kanske den här också var det?

(Bilden är tagen från VK)



Tog i alla fall hunden på en promenad då jag var uppe i morse. Gick förbi huset där det brann och det var inte direkt någon liten brand. Det brann dock inte så mycket då jag var ute, då var det mesta redan släckt, men hela taket på huset var nedbrunnet. Här på VK kan man läsa om branden.

Idag blir det en ganska så lugn dag, vi har tvättstuga och sedan ska jag försöka ta mig ut med bilen en sväng, om den vill starta! Hoppas på att det ska bli lite varmare senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0