Sömnbrist

Är totalt understimulerad nu mera, det finns inte mycket att göra och det känns som att det blir allt mer sällan som man använder huvudet. Detta verkar i sin tur leda till att jag inte sover speciellt bra, har mysko drömmar och vaknar upp mitt i natten och är klarvaken. Detta gör i sin tur att jag går omkring och är sjukt trött på dagarna, riktigt jobbigt. Har bestämt mig för att försöka lära mig spanska på nätet för att se om det kan stimulera huvudet lite.



Idag har jag och C varit på Café Göteborg och ätit lunch, åt en kycklingtoast med skivad kycklingfilé, krutröksost, aivar relish, bladpersilja och färsk tomat. Den var riktigt god och till det fick man hur mycket sallad som helst, vattenmelon, oliver, en jordgubbe och en physalis. När man kikar på menyn är det mesta ganska så dyrt, men man får verkligen mycket mat och äter man något som toast kan man utan problem dela på det två stycken.



Efter att ha ätit lunch åkte vi på Willys där vi handlade lite saker inför helgen. Köpte också några tidningar som vi ska ta med oss till Tunisien. Nu sitter jag är och är proppmätt och trött, skulle vara skönt att sova en stund. Men då finns risken att man inte kan sova ikväll och det är det inte värt.

I helgen ska vi grilla om vädret tillåter, har dessutom tänkt dricka några öl och njuta lite av sommaren. Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0