Kvällsdopp!

Hade en trevlig dag igår, vi blev bjudna på en god middag hos B och D. Sen efter maten spelade vi Wii bowling och boxning. Har aldrig spelat något av dom förrut så i början gick det väl inte speciellt bra med bowlingen, men efter en stund så gick det bättre! Lyckades även vinna en omgång. Sen testade jag boxning, hade inte den blekaste aning om vad jag gjorde men vann en gång i alla fall. Mycket roligt var det!



Efter att ha spelat Wii en stund kände vi oss tillräckligt varma för att ta ett kvällsdopp i sjön. Så jag och C promenerade hem och bytte om och sen gick vi ner och badade. Hunden fick följa med hon också och jag är inte säker på vem som hade roligast, men jag gissar på hunden. Hon simmade tills hon knappt orkade röra sig mer och hon fick dessutom leka med en massa barn som tyckte att det var jättekul med en hund som badade.

Efter att ha varit och badat ett tag knatade vi hem där vi kom hem precis lagomt för So You Thin You Can Dace. När det väl slutade var vi båda lagomt trötta och gick och la oss. Tog inte speciellt lång tid innan vi somnade, men sov dessvärre inte speciellt bra. Vet inte riktig vad det beror på, men känns som att jag inte sovit tillräckligt djupt så känner mig inte så utvilad.



Därför blir det nog lugna puckar idag, vädret är inte det bästa och dessutom så har vi tvättstuga så då passar det ju bra att ha lite av en slappar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0