Knaperstekt bacon!

Phew! Idag är det sjukt varmt, i alla fall på våran balkong där jag har spenderat eftermiddagen. Egentligen skulle man väl ha legat nere på stranden, men balkongen duger bra den också.

Är trött och orkeslös idag men samtidigt rastlös, inte någon bra kombination kan jag lova. Hade planer på att baka lite men istället satte jag mig och solade. Baka kan man göra någon annan dag, det blir säkerligen regn om några dagar och då blir det till att baka. Imorgon ska jag dock ta mig tid att göra lite Phildadelphia glass!



Har suttit och kollat på tradera idag efter ett Nintendo Wii, känner mig supersugen på att köpa ett. Då kan man allt roa sig när man har lite att göra. Dom verkar gå runt 1500, så inte allt för dyrt. Men det är trots allt ändå 1500 och den här månaden finns inga pengar över då vi har bokat utlandsresa och behövt betala två parkeringsböter! Men kanske att det finns några slantar över nästa månad.



C ska precis ge sig ut på en promenad med hunden i värmen. Själv ska jag sätta mig i soffan och dricka lite cola och vila en stund. När C kommer tillbaka blir det middag, idag är det enchiladas som står på menyn, en klar favorit för mig. Ikväll blir det att se Parenthood och efter det kanske en film. Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0