Bloggsemester

Jag har tagit lite bloggsemester på sista tiden, dels har jag faktiskt inte har något intressant alls att dela med mig av då alla dagar numera ser likadana ut. Så blir det lätt när man är arbetslös! Dessutom så har jag och C (och hunden) spenderar 5 underbart soliga och varma dagar i stugan!

Det var riktigt skönt att komma bort från stan och åka ut till stugan där det är lugn och ro. Vi har haft otrolig tur med vädret och det har varit soligt och supervarmt alla dagar vi har varit där. Så vi har suttit ute på altanen och solat och läst en bok. Vi har dessutom badat i älven varje dag och haft det supermysigt.



Kunde egentligen inte ha haft det bättre, vi har kunnat slappna av riktigt ordentligt och bara vara med varandra. Ibland behöver man det också! Nu är det mindre än en vecka kvar till vi åker till Tunisien! Längar som tusan, det ska bli så himla roligt. Mindre roligt är det väl att man i Tunisien inte ser så positivt på homosexualitet, så vi får allt försöka hålla fingrarna i styr när vi inte är på hotellrummet!



Nu när vi är tillbaka i stan verkar det varma och vackra vädret ha försvunnit och istället får vi dras med moln och kyla. Men det kan jag nog stå ut med några dagar då jag vet att solen i Tunisien väntar på oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0